Doodle Hijab & Tutu Maxi Skirt

Ogos 30, 2014


Gigih aku menggoogle apa benda la namanya kain ni. Aku tak tau lah betul ke tak namanya. Ada yang kata Tulle Skirt. Ada yang kata Tutu. Ala anehnya. Bantai saja lah. Yang aku tahu lelaki ada dua jenis seluar. Kalau bukan jeans, slack la namanya. Banyak benda lagi nak pikir weh. Tak sempat nak study nama segala jenis kain baju ni.

Doodle ni ditempah melalui whatsapp, bersama backgroundnya sekali -- khabarnya nak dijadikan coverphoto facebook. Haa pun boleh. So sesapa yang rasa nak tempah tu, kabo saje ke kita. Emel dulu lah ya ke alieffdesign@gmail.com. Boleh bincang kat sana. ;)

Salam Merdeka ke-57!


You Might Also Like

0 komen!

Facebook

Instagram

Subscribe